Over mij

Mijn foto
In 2015 voor de 4e keer ingeschreven voor de Nijmeegse Vierdaagse. Daarvoor en daarna zullen ook diverse tochten gelopen worden.

donderdag 14 februari 2013

Eerste stappen gezet..

..op weg naar de vierdaagse. Deze week had ik mezelf beloofd de wandelschoenen weer uit te proberen. Zo gezegd, zo gedaan, en in een ijzig windje de eerste kilometers gezet. Meer een proefrondje eigenlijk. Hoe vergaat het wandelen me nog? En hoe zitten de schoenen nu? Beide vragen waren te beantwoorden.

7,3 kilometer, dat was de stand toen ik weer thuis kwam. Het wandelen verging me bijzonder goed, beter dan verwacht. Met gemiddeld 6,6 kilometer per uur, zat er een behoorlijk tempo in :-) Het enige wat ik was vergeten, waren de wandelsokken. Startproblemen, laten we maar zeggen. Had wel z'n gevolgen, want net als vorig jaar, kreeg ik weer drukplekken tussen hak en enkel. Beginnende blaren dus, en wandelsokken hebben juist op die plek verdikkingen. De volgende keer vergeet ik ze dus zeker niet! ;-)

Zaterdagmorgen stijgen we op (D.V.). Richting Onesti in Roemenië. Met eigen ogen zien hoe goed wij het eigenlijk hebben, en wat de armoede daar is. Mijn opgebrachte sponsorgeld, gaat naar deze streek. Hierover komt nog wel info, want hoe en wat, daar heb ik nog geen duidelijkheid over.

Leuk trouwens dat er mensen waren die mij berichtten om wel eens mee te willen lopen! Naast Arjan Brandt, met wie ik samen de Nijmeegse 4daagse hoop te gaan wandelen, zullen er ook best wel eens trainingen zijn die alleen gelopen gaan worden. Loop dus gerust eens mee ;-)

Tot wandels!
Corné

Geen opmerkingen:

Een reactie posten